یه بازی
تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, | 22:9 | نویسنده : باران

 اگه ماهی از سال بودم:تیر

اگه یه روز بودم: دوشنبه

اگه یه عدد بودم:22

اگه یه جهت بودم:مشرق

اگه یه هم راه بودم:همراه اول و آخر

اگه یه نوشیدنی بودم:آب پرتقال

  

اگه یه گناه بودم:عشق 

اگه یه درخت بودم:درخت آلبالو

اگه یه گل بودم:رز سفید

اگه آب و هوا بودم: معتدل

اگه یه رنگ بودم:صورتی

اگه یه پرنده بودم:گنجشک

اگه صدا بودم: امواج دریا

اگه یه فعل بودم:مهربون بودن

اگه یه پنجره بودم:رو به دریا

اگه تاریخ بودم:سالگرد ها(دوستی و ازدواج)

اگه پزشک بودم:پزشک مغزو اعصاب

اگه یه وسیله ی آشپزخونه بودم: یخچال

 

اگه یه ساز بودم:گیتار

اگه شعر بودم: حریم عشق تو بودم چون ماه نو بودی    کنون که ماه تمامی نظر دریغ مدار

اگه یه اسم بودم:----

اگه طبیعت بودم: ساحل

اگه یه حس بودم: دوست داشته شدن

اگه یه بازی بودم: آب یخ

اگه یه بیماری بودم: سرماخوردگی

اگه یه فحش بودم: دیوونه

اگه یه حیوون بودم: جوجه

اگه حکم دادگاه بودم: عفو و گذشت

اگه یه میوه بودم: پرتقال

اگه یه هنر بودم: نوازندگی

اگه یه جاده بودم: جاده ای که بی انتها باشه...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: